logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

سوییچر جدید ATEM SDI بلک مجیک

سوییچر جدید ATEM SDI بلک مجیک

31 تیر 1401

سوییچر جدید ATEM SDI بلک مجیک

سوییچر جدید ATEM SDI بلک مجیک

 

کمپانی بلک مجیک در جدید ترین محصول خود دست به ساخت سه مدل سوییچر با نام ATEM SDI , ATEM SDI pro iso, ATEM SDI Extreme iso زده است. این سه مدل قابلیت هایی مانند سری های قبل دارد با این تفاوت که ورودی و خروجی آنها تنها SDI می‌باشد. در ادامه با این سه مدل بیشتر آشنا خواهیم شد. زمان عرضه این سه محصول از کمپانی بلک مجیک حدود دو ماه دیگر است.

 

سوئیچر بلک مجیک  ATEM SDI

ویژگی های مهم سوییچر ATEM SDI بلک مجیک

طراحی شده برای پخش زنده چند دوربینی به اینترنت یا برنامه های پخش،  بلک مجیک ATEM SDI جمع و جور از کنسول های بازی، برنامه های کامپیوتری شرکتی یا دوربین های HD را یک سوئیچر چهار ورودی تولید زنده با یک پنل کنترل یکپارچه ارائه می دهد. چهار ورودی SDI در پشت شاسی موجود است و تا 1080p60 ویدیو را وارد می کند. دو خروجی 3G-SDI برای یک پروژکتور یا مانیتور خارجی، یک خروجی USB Type-C برای پخش ویدیو تا 1080p60 به رایانه و یک پورت RJ45، 10/100 اترنت برای مدیریت سیستم، این سوییچربرای کنترل از راه دور و ارتقاء سطح کیفیت مفید است.

 

سطح سوییچر بلک مجیک

صفحه کلید سوییچر ATEM SDI دارای دکمه‌های کنترلی با نور پس‌زمینه با قابلیت مشاهده آسان است تا امکان انتخاب ورودی‌های دوربین، کنترل انتقال، کلیدها، تنظیمات و DVE را فراهم کند. ATEM Mini دارای کلیدهای بالادستی و پایین دستی، یک کلید کرومای پیشرفته، دو کلید خطی/لوما، یک کلید گذار DVE، یک مولد الگو و دو ژنراتور رنگی است. مچنین پشتیبانی از پخش کننده رسانه برای تصاویر پر و کلید وجود دارد که تا 20 عکس را در فرمت های PNG، TGA، BMP، JPEG و TIFF پشتیبانی می کند.

خروجی SDI از حداقل رزولوشن  x 768 1366برای نظارت بر جریان شما پشتیبانی می کند.

 

انتقال های سوئیچر ATEM SDI موجود عبارتند از:

برش: هنگامی که دکمه برش را فشار می دهید، سوئیچرATEM فوراً از منبع برنامه فعلی شما به منبع پیش نمایش تغییر می کند. برش ها را می توان با انتخاب مستقیم منابع یا با فشار دادن دکمه برش برای جابجایی به منبع بعدی انجام داد.

 

مخلوط:  به تدریج با ایجاد یک ترکیب صاف از یک منبع به منبع دیگر منتقل می شود. می توانید زمان بندی های سفارشی را برای ترکیب دستی انتقال تنظیم کنید.

Dip: درست مانند انتقال ترکیبی، انتقال شیب یک ترکیب تدریجی است که شامل یک رنگ ثابت، گرافیک یا یک کلیپ دیگر بین دو منبع ویدیویی است. شیب سیاه یا سفید بین منابع محبوب ترین هستند، یا می توانید از آرم ها یا گرافیک های حامی استفاده کنید.

پاک کردن: الگوهای پاک کردن داخلی شامل دایره، الماس، مربع و موارد دیگر است. اشکال و الگوها را می توان معکوس یا نرم کرد و حتی می تواند حاشیه های رنگی سفارشی داشته باشد.

DVE: با پردازنده داخلی قدرتمند جلوه‌های ویدیویی دیجیتال یا DVE، می‌توانید ویدیوی زنده خود را با انتقال‌های داخلی باورنکردنی از یک دوربین به دوربین دیگر فشار دهید، بچرخانید، فشار دهید، یا هول دهید. انتقال‌های DVE را می‌توان فلیپ فلاپ کرد و معکوس کرد و حتی گزینه‌های انتقال بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کلید های بالا دست سوییچر ATEM SDI بلک مجیک

 

با Upstream Keyer، ویدیوی زنده را بر روی دیگر منابع ویدیویی یا تصاویر گرافیکی قرار دهید. می‌توانید از کلید luma، کلید خطی، کلید الگو استفاده کنید یا در مقابل یک صفحه سبز عکس بگیرید و از کلید کروما برای ترکیب فوری ویدیو روی مجموعه‌های مجازی استفاده کنید.

کلید Luma: کلیدهای Luma با تصاویر با کنتراست بالا، مانند عناصر سفید روی پس‌زمینه سیاه، بهترین کار را دارند، بنابراین می‌توانید از کنتراست برای برش پس‌زمینه سیاه و جایگزینی آن با ویدیو یا گرافیک زنده استفاده کنید.

کلید خطی: با استفاده از دو منبع جداگانه برای پر کردن و کلید ایجاد یک تصویر ویدیویی، نتایج تمیز و باکیفیت را با کلیدگذاری خطی دریافت کنید. سیگنال پر شامل ویدیویی است که باید روی پس‌زمینه چیده شود، در حالی که سیگنال کلیدی حاوی یک ماسک مقیاس خاکستری برای برش یا پوشاندن ناحیه‌ای است که باید پر شود.

کلید کروما: کلیدهای کروما که هر روز برای پیش‌بینی آب‌وهوای تلویزیون استفاده می‌شوند، روشی قدرتمند برای ترکیب تصاویر زنده در زمان واقعی هستند. ارائه‌دهنده معمولاً در مقابل یک پس‌زمینه سبز یا آبی می‌ایستد و کلید رنگی فقط آن رنگ را حذف می‌کند و آن را با تصویر دیگری مانند ویدیو یا تصویر ترکیب می‌کند.

کلید الگو: تصاویر زنده را با هر یک از الگوهای پاک کردن داخلی ترکیب کنید تا تصاویر زنده یا گرافیک را با اشکال هندسی ترکیب کنید. شما کنترل کاملی بر نرمی، تقارن، اندازه و موقعیت دارید تا جلوه‌های منحصربه‌فرد تصویر در تصویر را ایجاد می‌کنید که می‌تواند به آسانی هر منبع زنده به آن منتقل شود.

 

کلید های پایینی سوییچر بلک مجیک ATEM SDI

 

سوئیچر ATEM SDI شامل یک کلید پایین‌دست است، بنابراین می‌توانید گرافیک‌های باکیفیت مانند آرم‌ها، باگ‌ها و عناوین را از پخش‌کننده رسانه داخلی روی خروجی برنامه پخش زنده اضافه کنید. کلیدهای پایین‌دست آخرین لایه‌های کلیدگذاری هستند، بنابراین تمام ویدیوهای تغییر یافته به خروجی برنامه اصلی را پوشش می‌دهند.

 

میکسر صدا

میکسر صوتی داخلی این سوئیچر به شما امکان می دهد هم دوربین و هم صدای خارجی را با تنظیمات دقیق سطح و تعادل در هر شش ورودی صوتی موجود و دو کانال کنترل کنید. میکسر دارای قابلیت انتخاب On/Off/Audio-Follow-Video در هر کانال است، به علاوه دارای کنترل بهره جداگانه در هر کانال، اندازه گیری سطح و پیک، و بهبودهای صوتی Fairlight جدید مانند کمپرسور، گیت، محدود کننده، شش باند EQ پارامتریک است.

 

دستگاه پخش رسانه ای

با ذخیره حداکثر 20 فایل گرافیکی RGBA با کیفیت پخش دررسانه، مولدهای کاراکتر خارجی را حذف کنید. یک پخش کننده رسانه به عنوان منابع ورودی به سوئیچر شما ظاهر می شود. می‌توانید گرافیک‌ها را به‌عنوان ویدیوی فول فریم تغییر دهید، یا آن‌ها را به کلید‌ها برای همپوشانی ویدیو تغذیه کنید. فرمت های تصویری محبوب مانند PNG، TGA، BMP، GIF، JPEG و TIFF پشتیبانی می شوند.

 

 

 

 

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x