logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

مانیتوربلک مجیک blackmagic video assist 7 12g hdr

مانیتوربلک مجیک blackmagic video assist 7 12g hdr

20 بهمن 1400

مانیتوربلک مجیک blackmagic video assist 7 12g hdr

مانیتور بلک مجیک Video Assist

کمپانی بلک مجیک همواره از دیرباز به ساخت محصولاتی درزمینه های سینمایی و تلویزیون میپردازد. این محصولات که شامل دوربین های حرفه ای (cinema camera 6k  ) یا محصولاتی همچون مانیتور های حرفه ای بلک مجیک ،کارت کپچر و بسیاری از محصولات دیگر است.

مانیتور بلک مجیک blackmagic video assist 7 12g hdr جدید ترین محصولی است که بلک مجیک به تازگی روانه بازار کرده است. این مانیتور آنقدر همه کاره است که می توان از آن برای صدها فعالیت سینمایی استفاده کرد.می‌توان آن را به دوربین خود اضافه کنید تا یک منظره یاب صفحه نمایش بزرگ با کدک های ضبط مدرن، ویژگی هایی همچون فوکوس بیشتر و LUTS سه بعدی داشته باشید.

ویژگی های مانیتوربلک مجیک blackmagic video assist 7 12g hdr

Video Assist مانیتور بلک مجیک همچنین یک محدوده قابل حمل فوق العاده است که به شما امکان می دهد تجهیزات را در پخش و تولید زنده آزمایش کنید تا مطمئن شوید که سطوح ویدیوی شما صحیح است یا خیر.

مانیتور بلک مجیک ویدیو اسیست درست مانند یک صفحه نمایش بزرگ HyperDeck است. بنابراین می توان از آن به عنوان ضبط کننده مسترینگ یا به عنوان پخش کننده کلیپ برای درج تبلیغات یا تبلیغات در برنامه های زنده استفاده کرد.

با صفحه‌نمایش‌های لمسی بزرگ و روشن 5 اینچی و 7 اینچی، Video Assist، کادربندی عکس‌ها و فوکوس دقیق را بسیار آسان می‌کند. صفحه لمسی اطلاعات حیاتی را در حین عکاسی از جمله کد زمان، کنترل حمل و نقل، مترهای صوتی و هیستوگرام برای نوردهی نمایش می دهد.

 

کارت های حافظه

مانیتور بلک مجیک Video Assist ازفلت کارت SD معمولی استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید روی کارت‌های حافظه فلش ضبط کنید که به راحتی قابل دسترسی است. فایل‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که امکان ضبط طولانی در کارت‌های SD استاندارد یا کارت‌های سریع‌تر UHS-II را فراهم می‌کنند. مدل‌های بزرگ‌تر Video Assist 7 اینچی شامل 2 اسلات کارت SD هستند، بنابراین می‌توانید کارت‌های کامل را حتی در حین ضبط تعویض کنید و امکان ضبط طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند.

 

بهبود ضبط برای دوربین های دیجیتال

 

مانیتور بلک مجیک Video Assist یک وسیله ای مناسب برای دوربین های دیجیتال است. زیرا صفحه نمایش روشن آن بزرگتر از نمایشگرهای کوچک موجود در دوربین ها است، به علاوه ویژگی های فوکوس حرفه ای و فرمت های فایل با کیفیت بهتر را نیز اضافه می کنید. Video Assist همچنین یک راه حل عالی برای دوربین های حرفه ای است زیرا می توانید از آن برای ارتقاء دوربین های پخش قدیمی به فرمت های فایل مدرن مورد استفاده در جدیدترین نرم افزار ویرایش استفاده کنید. شما با استفاده از مانیتور بلک مجیک Video Assist از همه نرم افزارهای ویرایش پشتیبانی می کنید همچنین می توانید در Apple ProRes و Avid DNx ضبط کنید. حتی می توانید از Blackmagic RAW در دوربین های پشتیبانی شده استفاده کنید.

 

مدل های پیشرفته HDRشامل 12G-SDI و HDMI 2.0!

 

Video Assist دارای طیف وسیعی از اتصالات ویدیویی و صوتی است. مانند SDI چند نرخی برای SD، HD در همه مدل‌ها و Ultra HD در مدل‌های 12G-SDI . HDMI برای دوربین های HDMI و نظارت بر تلویزیون ها و ویدئو پروژکتورها گنجانده شده است. مدل 7 اینچی دارای ورودی‌های Mini XLR است که برای ورودی صدا از میکروفون‌ها و میکسرهای صوتی خارجی ارائه می‌شود. اتصال USB-C به شما امکان می‌دهد فلش دیسک‌های خارجی یا SSD را برای ضبط وصل کنید، به این معنی که می‌توانید مدت زمان ضبط بسیار طولانی داشته باشید زیرا دیسک‌های فلش اغلب از کارت‌های SD کوچک‌تر از نظر فیزیکی بزرگ‌تر هستند. Video Assist حتی شامل یک اتصال برق 12 ولت DC و مدل‌های 12G شامل یک اتصال برق است.

 

فرمت فایل ها

 

فایل ها با تمامی نرم افزارهای پست پروداکشن سازگار هستند، بنابراین می توانید با نرم افزار مورد نظر خود از جمله DaVinci Resolve Studio کار کنید. ضبط در فایل های استاندارد صنعتی 10 بیتی ProRes یا DNx در همه فرمت ها و از تمام دوربین های HDMI یا SDI کار می کند. همچنین این مانیتور ها قابلیت پشتیبانی از Blackmagic RAW 12 در مدل های 12G-SDI HDR هنگام اتصال به دوربین را دارا می‌باشد. Blackmagic RAW سریعترین فرمت RAW در حال رشد است و توسعه دهندگان می توانند Blackmagic RAW SDK رایگان را دانلود کرده و از آن برای افزودن پشتیبانی به برنامه های خود استفاده کنند.

 

پشتیبانی ویدیو

 

Video Assist از ضبط Blackmagic RAW از دوربین‌های محبوبی مانند Panasonic LUMIX GH5S، BGH1، مدل‌های DC-BS1H، Panasonic AU-EVA1، Fujifilm GFX100 و GFX100S، مدل‌های Nikon Z، Canon C300 MK II و Sigma fp پشتیبانی می‌کند. Blackmagic RAW این مشکلات و جزییات را از بین می برد تا رنگ های باورنکردنی را در طول خط تولید از دوربین گرفته تا ویرایش، رنگ و مسترینگ دریافت کنید. همچنین تنظیمات دوربین را در ابرداده ذخیره می‌کند تا بتواند ISO، تعادل رنگ سفید و نوردهی را تنظیم کنید، سپس بعداً هنگام ویرایش آنها را لغو کنید. فقط Blackmagic RAW بالاترین کیفیت، کوچکترین فایل ها و سریعترین عملکرد را به شما می دهد!

 

رکورد مستقیم به دیسک‌های رسانه USB-C خارجی

 

مدل‌های مانیتور های سینمایی بلک مجیک Blackmagic Video Assist 12G حتی دارای یک درگاه توسعه USB-C هستند تا بتوانید فلش دیسک خارجی را برای ضبط وصل کنید. فلش دیسک‌های USB-C ظرفیت زیادی دارند زیرا از محدودیت اندازه رنج نمی‌برند. به علاوه، امکان ضبط روی همان دیسکی که از آن استفاده می‌کنید یا در حال ویرایش آن هستید، وجود دارد، بنابراین نیازی به هدر دادن زمان برای کپی کردن فایل‌ها قبل از شروع تولید نیست. دیسک های فلش آنقدر سریع هستند که می توانند فرمت های با سرعت داده بالا مانند نرخ فریم بالا Ultra HD را ضبط کنند. تصور کنید یک Blackmagic MultiDock 10G برای سازگاری آسان SSD اضافه کنید تا بتوانید همزمان با پر شدن هر دیسک، روی چندین دیسک ضبط کنید. شما حتی روی منوهای صفحه نمایش برای مدیریت دیسک های خارجی با استفاده از صفحه لمسی دریافت می کنید!

 

 

 

 

 

 

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x