logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X
موجود می باشد📞

رونین دست دوم DJI Ronin MX

پیشنهادات سایت

قیمت : 150,000,000 ریال

user

مدیر سایت

09196090601-02166738289-02166738094

آدرس ایمیل

ایمیل:

tasviran65@yahoo.com

گارانتی

گارانتی :

ندارد

مدت زمان

مدت استفاده :

تمیزی 60 درصد

توضیحات:

ستبلایزر گیمبال RONIN MX محصولی از شرکت دی جی‌ ای‌ می‌باشد که بسیار مناسب برای شوتینگ دستی بدون لرزش و برقراری بالانسی فوق العاده مخصوص دوربین‌های تا وزن ۱۶ پوند (۷.۲۵۷ کیلو گرم) است. این محصول قابلیت چرخش به سه محور را دارد که عبارت است از رول(حرکت به دور خود)، پن(حرکت حول محور افقی راست یا چپ) و تیلت (حول محور عمودی به طرف بالا یا پایین). این استبلایزر دارای سیستم کامپیوتری است که دقت کنترل را به ±۰.۰۲° می‌رساند. طراحی (IMU (inertial measurement movement باعث میشود که موتور ازالگوریتم‌های به کار رفته استفاده و با توجه به مدل حرکت عمل کند و لرزش را به حداقل برساند. همچنین از Ronin 3-Axis می‌توان در ماشین و سایر وسایل نقلیه‌ استفاده کرد.

این استبلایزر قابل به عملکرد دو دستور همزمان است که دومین فرمان از طریق ترنزمیتر(کنترل از راه دور) صورت می‌گیرد که فرکانس آن 2.4 GHz می‌باشد. چنانچه مایلید از یک ترنزمیتر سومی‌ که خود تهیه کرده اید استفاده نمایید، به راحتی‌ می‌توان آن را به پورت D-Bus که پشت رونین وجود دارد نصب کنید.

استبلایزر‌های گیمبال هم همانند ستیدیکم‌ها نیاز به تنظیمات لازم قبل از شروع شوتینگ می‌باشد. شما میتوانید این تنظیمات را به راحتی‌ به کمک نرم‌افزار‌های این محصول با ویندوز و یا آی‌اواس از طریق بلوتوث انجام دهید. این تنظیمات به دلیل متغیر بودن وزن دوربین و لنز‌ها بوده که با روند(ATS (Auto Tune Stability هر محور با دیگر محورها تنظیم و هماهنگ میشود.

این محصول شامل‌ هارد کیس ضد ضربه می‌باشد که در حمل‌و نقل راحت و نگهداری سالم از رونین کمک می‌کند.

مقایسه
نمایش مقایسه
x