logo
loading
basket
تصویران لوگو تصویران تصویران
X

معرفی کمپانی بلک مجیک(سوییچر,کانورتر,دوربین,وب پرزنتر,کارت کپچر)

معرفی کمپانی بلک مجیک(سوییچر,کانورتر,دوربین,وب پرزنتر,کارت کپچر)

10 خرداد 1400

معرفی کمپانی بلک مجیک(سوییچر,کانورتر,دوربین,وب پرزنتر,کارت کپچر)

معرفی کمپانی بلک مجیک(سوییچر,کانورتر,دوربین,وب پرزنتر,کارت کپچر)

 

بلک مجیک کمپانی میباشد که به سرعت رشد کرده و به یکی از مبتکران و تولید کنندگان برجسته در فناوری شده است.این شرکت(بلک مجیک)که یکی از تولید کنندگان برجسته در فناوری ویدئویی در جهان میباشد.و با ساخت انواع محصولات تصویری اعم از دوربین های فیلمبرداری بلک مجیک و کانورتر و انواع مبدل ها و کارت های کپچر. و سایر محصولات فیلمبرداری کار را برای بسیاری از فیلمبرداران و تصویر برداران در سراسر دنیا راحت کرده است .و این فلسفه بلک مجیک میباشد که کار را برای تصویر برداران و کسانی که از محصولات(بلک مجیک) استفاده میکنند کمک کند. و خلاقیت و شکوفایی در عرصه سینما در جهان ایجاد کند.

بنیانگذاران شرکت بلک مجیک دیزاین سابقه ای طولانی در مهندسی پس از تولید داشته اند.و بلک مجیک با تجارب گوناگون در زمینه تلویزیون و سینما و فیلم ها داشته اند و قصد داشته اند این صنعت(سینما) را دگرگون سازند.

 

کیفیت و ثبات

 شرکتی (بلک مجیک) که شعار خود را بر کیفیت و ثبات محصولات خود بنا نهاده است.

در نوامبر سال 2002 شرکت بلک مجیک کارت ضبط Deklink را راه اندازی کرد.بلک مجیک با این کار فیلم واقعی 10 بیتی فشرده نشده روی سیستم Macintosh OS X an را به واقعیتی مقرون به صرفه تبدیل کرد.

 

اشاره به برخی از محصولات بلک مجیک

پنل ترانکس مینی بلک مجیک:

پنل هوشمند بلک مجیک (ترانکس مینی) Teranex محصول کمپانی Blackmagic Design بلک مجیک می باشد. این مینی پنل طراحی شده تا جایگزین پنل های جلو در هر یک از مبدل های ترانکس شود. و در عوض LCD رنگی این پنل و دکمه چرخشی، و شش دکمه کنترل از جمله یک دکمه کنترل منو را در اختیار کاربر قرار می دهد. با نصب این پنل (ترانکس مینی) شما قادر به تغییر تنظیمات این پنل میباشید.

از ویژگی هایی که میتوان به این پنل افزود جستجو در منوها، تغییر مانیتورها در حین کار میباشد .بررسی سطوح صدا، و تنظیمات صدا کم یا زیاد بودن آن و بررسی تایم کد، و بررسی استاندارد ویدئوی از سایر ویژگی های آن میباشد. برای استفاده از این پنل  کافیست پنل اصلی را برداشته و این پنل را در قسمت جلوی مبدل نصب کنید.  

 

بلک مجیک وب پرزنتر

 

سوییچر(وب پرزنتر) بلک مجیک یک ابزار با اندازه جمع و جور و قابل حمل میباشد. که این سوییچر امکان پخش سیگنال هر نوع دوربین SDI یا HDMI بر روی وب را با کیفیت 720p HD ارائه می دهد. برای این کار این سوییچر (وب پرزنتر) را باید به دوربین یا هر منبع دیگر را به دستگاه متصل کنید. و سپس وب پرزنتر را به پورت USB کامپیوتر وصل کنید.

سوییچر (وب پرزنتر) منبع SDI/HDMI شما را به یک وب کم UAC یا UVC تبدیل می کند. بنابراین این دستگاه (سوییچر) توانایی انتشار فایل های ویدئویی و صوتی را دارا میباشد.که شامل کلیه برنامه ها و نرم افزارهای سازگار با وب کم از جمله یوتیوب لایو، اسکایپ، فیسبوک لایو و ... . این سوییچر با کلیه سیستم های Mac، Windows، Linux و Chrome OS کار می کند. اگرچه، این کار توسط تکنولوژی تبدیل داخلی Teranex انجام میشود.  سیگنال های HD یا Ultra HD را گرفته و بطور خودکار آنها را تبدیل به فایل هایی با حجم کم اما رزولوشن 720p می کند.

 

 

 

میکرو کانورتر بلک مجیک 

 

مبدل (میکرو کانورتربلک مجیک نمونه ای جدید از نسل مبدل های  بلک مجیک میباشد.این مبدل ها را شرکت بلک مجیک با نام میکرو کانورتر روانه بازار جهانی کرده است.مبدل های(میکرو کانورتر) بلک مجیک  که با ظاهری بسیار جمع و جور میباشد.که علاوه بر ظاهر جمع و جور آن بسیار سبک و قابل حمل نقل میباشد.

میکرو کانورتر(مبدل) بلک مجیک 3g HDMI به SDI محصول جدیدی از بلک مجیک میباشد که به آن خواهیم پرداخت.این مبدل به شما امکان میدهد دوربین هایی با رابط HDMI را به مانیتور های SDI متصل کنید.همچنین میتوانید با استفاده از کابل SDI از چندین واحد برای گسترش HDMI در مسافت طولانی استفاده کنید.این مبدل جمع وجور دارای یک ورودی HDMI و دو خروجی 3g-SDI/HD/SDI میباشد.که شما میتوانید آنها را بر روی سطح A و  B تنظیم و ورودی HDMI شما را تشخیص داده و با خروجی SDI مطابقت میدهد.

 

بلک مجیک اورسا مینی 4k

 

دوربین  Ursa Mini 4K محصول جدید کمپانی بلک مجیک .  این دوربین تصاویر سینمایی را با سنسور Super 35mm ضبط کرده. وشاتر گلوبال خود با 12 استاپ داینامیک رنج ضبط می کند. طراحی بدنه این دوربین به گونه ای است که برای سبک های متنوع فیلمسازی قابل استفاده می باشد. همچنین مانت EF دوربین بلک مجیک  با بسیاری از لنزهای موجود در بازار سازگاری دارد.

دوربین URSA Mini  بلک مجیک توانایی ضبط ویدئو با فرمت های UHD 4K (3840 x 2160) ، 1080p و UHD را دارد. به این دلیل که دوربین دارای دو اسلات کارت حافظه می باشد.شما میتوانید به وسیله این دوربین به مدت طولانی به تصویربرداری مشغول شوید. و در صورت پر شدن حافظه، فایل ها را بر روی مموری دیگر ذخیره کنید.

 

کارت کپچر بلک مجیک 

 

کارت کپچر Quad 2 شرکت بلک مجیک در تازه ترین مصولات خود دست به تولید کارت های کپچر(تدوین) کرده است.کارت کپچر بلک مجیک Blackmagic Design DeckLink Quad 2 یکی از محصولاتی میباشد که روانه بازار کرده است.این کارت کپچر یک کارت PCIe 8 لاین است که دارای هشت کانکتور 12 بیتی 12 بیتی SD / HD / 3G-SDI است.این کارت کپچر(بلک مجیک) به طور مستقل قابل تنظیم هستند تا هر ترکیبی از هشت کانال ضبط یا پخش در حداکثر 1080p60 را ارائه دهند.فرمت این کارت کپچر از فرمت های فشرده ویدئویی مانند  ProRes و DNxHD  میباشد.

 

 

 

میکسر تصویر بلک مجیک Blackmagic Design ATEM Mini Extreme

 

یکی از سوییچر هایی که شرکت بلک مجیک دست به ساخت آن زده Design ATEM Mini Extreme است.

 

این سوییچر که دارای 8 ورودی مستقیم برای پخش میباشد که توسط یک پنل کنترل میشود. این میکسر تصویر( بلک مجیک) با قابلیت استریمینگ و پخش زنده آن بسیار مناسب کار کارگردانان و فیلمسازان میباشد.

 

8 ورودیHDMI و 2خروجی HDMI با رزولیشن 1080 p60 جلوه خاصی به این سوییچر(بلک مجیک) بخشیده است.از ویژگی های این میکسر میتوان به قابلیت ضبط تصاویر نهایی بر روی یک فلش یا هارد اکسترنال اشاره کرد.قابلیت استریم و مستقیم بدون اینکه نیاز باشد به کامپیوتر تحت پروتکل RTMP وصل باشد.از قابلیت های دیگر این میکسر میتوانیم به مولتی ویو بودن خروجی نهایی آن توسط 2 خروجی HDMI اشاره کرد.

 

 

 

شما اولین نظردهنده باشید

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه، باید در سایت لاگین نمایید.

مقایسه
نمایش مقایسه
x